Kaunietė MAXIMOJE įsigijo guliašo „su kvapu“ ir nusivylė veterinarijos tarnyba

„Kauno Akropolio MAXIMOJE  pirkau kalakutienos guliašą. Atsinešiau namo, o pakuotėje –  lenkiška mėsa prisodrinta įvairių priedų. Atidarius pakuotę pasklido smarvė. Guliašo galiojimas ėjo į pabaigą, tad prekė buvo nukainuota. Deja kasoje išmušė kainą, kaip už nenukainuotą prekę – teko sumokėti ženkliai daugiau.

Pirkau du pakelius. Vienas iš jų kainavo 8,01 Lt ( sumokėjau 13,33 Lt), kitas 7,74 Lt  (sumokėjau 12.89 Lt). Gryžusi rengiausi iš karto gaminti. Tad pakeliui į namus mėsa sugesti negalėjo“, – nevartok.lt skundėsi pensininkė Loreta iš Kauno. Moteris ne tik pranešė nevartok.lt, bet ir paskambino į MAXIMĄ bei valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą.

„MAXIMA sureagavo žaibiškai. Atvažiavo į namus, paėmė dvokiantį guliašą, kasos čekį ir gražino pinigus. Labiausiai nuvylė veterinarijos tarnyba. Skambinau į ją prieš 16 val. Deja ten niekas nebedirbo, nebuvo jokios gyvos dvasios“, – apmaudo neslėpė moteris.

„Esame informuoti apie šį incidentą. Pirkėja, įsigijusi nemalonų kvapą skleidžiantį kalakutienos guliašą paskambino nemokamu Maxima infolinijos numeriu ir pateikė informaciją apie šį įvykį. Mūsų atstovai tuoj pat ėmėsi veiksmų – buvo patikrinta tos pačios partijos produkcija tiek minėtoje, tiek kitose parduotuvėse. Kokybės specialistų tikrintas kalakutienos guliašas buvo kokybiškas, skleidė kalakutienai būdingą kvapą. Dėl šio gaminio daugiau nusiskundimų iš pirkėjų negavome. Tą pačią dieną mūsų atstovai susisiekė su skundą pateikusia pirkėja, kurios buvo atsiprašyta už nepatogumus, grąžinti sumokėti pinigai bei įteiktas MAXIMA dovanų kuponas“, – nevartok.lt sakė MAXIMA atstovė spaudai Olga Malaškevičienė.

Dėkojame Loretai už informaciją.

Kategorija: Maisto produktai | Žymės: , , , , ,

Komentarai (4)

  1. Janina:

    Tarnyba nedirba, o tik imituoja darbą. Todėl žmonės ir prisiperka prasmirdusių produktų.O kai kurie tarnybos žmonės sėdi jiems reikalingų žmonių kišenėje.

  2. Bet tai pinigus juk grąžino… ir net į namus atvažiavo 🙂
    Juk negalima tikėtis, kad visur viskas 100% bus gerai…

  3. Ruta:

    kiek esu pripirkusi sugedusiu jogurtu, konservu ir pan. (nesvarbu kokioj pardej), paskambindavau i VMVT ta pacia ar sekancia diena – visada sureaguoja. jau sekancia diena jie tikrina ta partija parduotuveje (visada paskambina is ten).

  4. darius:

    Taip vadinama (vmvt) tarnyba yra tik šilta vietelė dabartiniams privilegijuotiems valdižiokų nomenklatūrininkams. Ne kitaip. Todėl ton tarnybon kreiptis yra bergždžias dalykas: tuščiai sugaištas besikreipiančio žmogaus laikas ir tiek. Jieji atsirašinėja įžūliai, ciniškai, nes žino, kad yra nepajudinami, nekontroliuojami.
    Dar viena kontorėlė ,valdžiokų įkurta taip vadinamos Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
    Maisto produktų ir rekreacinių paslaugų skyrius iš viso nepasivargina atsiliepti į vartotojo nusiskundimą. Josios ponytė viršininkė , kaip paštininkė, teikiasi tik persiųsti klausėjui kitos, aukščiau čia paminėtos-vmvt- cinišką paaiškinimą. Be jokio pačios komentaro. Po tokios pažinties su valžionų pristegtų kontorėlių ponuliais ir ponytėmis nebekils noras žmogui ieškoti teisybės ponulių tvarkomose įstaigose. Matyt taip jųjų ir sugalvota, kad patys ramiai šiltose vietelėse murksotų, kits kitą paremdami. Tik ar ilgai toks jovalas gali darytis?

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>