KATPĖDĖLĖS pokštai – paveikslėlyje viena, lėkštėje kita. Kaip trūko vartotojų kantrybė

Užsisakiau KATPĖDĖLĖJE „Lietuvišką kompleksą“. Pažiūrejom į tai ką atnešė ir į tai ką užsisakėm. Patiekalas neatitiko pasiūlyme nurodyto kiekio ir vaizdo. Paklausiau padavėjo, ar tai tas pats patiekalas nurodytas pasiūlyme?  Padavėjas informavo „kad taip iš virtuvės duoda“.  Paprašiau pakviesti administratorę. Administratorė (Diana) priėjo ir bandė sakyti,  „kad taip duoda“, bet buvo paprašyta pakeisti patiekalą. Administratorė sutiko,kad paveikslėlyje pavaizduotas patiekalas neatitinka atneštojo patiekalo vaizdo. Antrą kartą atnešė pašildytą patiekalą, manyčiau, kad mikrobanginėje krosnelėje, nes buvo deginančiai karšta  lėkštė. Padavėjas padėjo ir dingo, nespėjau nieko paklausti. Turbūt irgi reikėjo rankas „vėsinti“.

Tuomet nusprendžiau pasiteirauti telefonu,  kuris  nurodytas valgiaraštyje. Ar tikrai patiekalas gali skirtis nuo pasiūlyme pateiktos nuotraukos? Mane patikino, kad „ne“(negaliu pasakyti su kuo kalbėjau, kiek supratau, tai buvo atsakingas asmuo ir prisistatė. Apgailestauju, kad  neprisimenu).  Ir vėl beieškant padavėjo buvo pakviesta jau kita administratorė (Laura). Buvo pasiteirauta „kodėl antrą kartą pateikiamas patiekalas yra pašildytas ir neatitinka pasiūlymo?“ Buvo atsiprašyta ir pasiūlyta dar kartą pakeisti  patiekalą.

Pasakė, kad jeigu yra  nusiskundimų, viską  išsakyti gamybos vedėjai. Iš trečio karto atnešė patiekalą atitinkantį nurodytą pasiūlymą.

Gamybos vedėja

Atėjo moteris ir pasakė, kad ji yra gamybos vedėja p.Tamara (reikia tikėti). Jokių pažymėjimų ar kitokių užrašų, kad ji yra gamybos vedėja nepateike.

Aš išsakiau savo pastebėjimus dėl pateikto „Lietuviško komplekso“ pasiūlymo neatitikimo, dėl pašildomų patiekalų  ir „karštų“ lėkščių. Buvo atsakyta,“kad čia suklydo „marketingas“, esą turėjo nuotrauką pateikti su bulvėmis. Tvirtino, kad čia ne jos kaltė, kad lėkstės karštos, „jos pagal technologiją  turi būti šiltos“. Ir dar …. „mes juk jums atnešėm patiekalą, kaip pavaizduota pasiūlyme“.

Taip,tikrai atnešėte iš trečio karto primygtinai reikalaujant. Nustebino požiūris į klientą. Įstaiga siūlo patiekalą ir ta pati įstaiga atneša visai kitokį patiekalą. Net du kartus bandė gudrauti (nors reikėtų naudoti kitą žodį).

Labiausia papiktino frazė  „mes juk jums atnešėm,  kaip pavaizduota pasiūlyme“ ir toks akivaizdus mulkinimas, nepagarba klientui negalėjo palikti abejingais. Manau viešumas paskatins „Katpėdėlę“ Vilniuje persvarstyti savo požiurį  i kientus. O  klientus raginu būti budresniems“, – nevartok.lt teigė ir kitus vartotojus įspėjo Katpėdėlėje apsilankę lankytojai.

Kategorija: Maisto produktai | Žymės: , ,

Komentarai (3)

  1. kris:

    pirmoj foto kur neatitinka kokybes,nufotografuota kitaip,tikriausiai be blico ar dar kokiais nustatymais todel taip ziauriai ir atrodo,nes ir gira baisi lankstynuko stovas neryskus.nors tikrai tikiu kad atnese ne ta kas buvo parudyta

  2. taip taip:

    cia apgavysciu salis,man atsitiko taip bajorkiemio pasiulyme.kaip pamaciau realiai su dviem bulvem,tai apetitas dingo.pats balandelis tik kopustas su ryziais bei neaiskiu farsu viduje bei ziauriai suriu uzpilu ant virsaus.ydomu ar patys valgo tai,ka siulo?

  3. o jus:

    galvojate, kad kabake balandelius pagal užsakyma verda? juokdariai….

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>