Kas iš sirgalių atėmė nuolaidas alui?

„Po Lietuvos rinktinės pergalės prie belgus, kitą dieną patraukėme į MAXIMĄ nusipirkti alaus su nuolaida. Visam alui – 25 proc. nuolaida – skelbė prekybos centro reklama. Perspėta, kad akcijinėms prekėms nuolaidos negalioja. Žiūriu  į vienas lentynas, į kitas, o ten daug akcijinio alaus. Pavyzdžiui vos keliolika centų pigesnis Kalnapilis. Esmė ta, kad nuo pagrindinės kainos „numesta“ kokių 10 proc. O man juk žadėjo, kad VISAM alui – 25 proc. Šūkis skambus ir geras, o realiame gyvenime viskas kitaip. Konstatuoju: negauna sirgalius 25 proc. nuolaidos VISAM ALUI.

Įdomu, kas atėmė tas nuolaidas – MAXIMA ar gamintojai?“, – nevartok.lt klausė Mindaugas.

„Visos akcijos yra planuojamos iš anksto. Lietuvos gamintojai pripažįsta, kad alaus vartojimas yra sumažėjęs, todėl stengiasi, kad akcijos būtų nuolat. Šiuo atveju mes negalėjome nieko pakeisti ir manipuliuoti akcijos procentais. Manome, kad idėja po Lietuvos rinktinės pergalių dovanoti akciją sirgaliams yra gera. Tačiau tikrai ne visam alui pavyksta pritaikyti 25 proc. nuolaidą dėl išankstinio planavimo“, – nevartok.lt sakė MAXIMOS komukacijos vadovė Renata Saulytė.

Kategorija: Maisto produktai | Žymės: , , ,

Komentarai (3)

  1. bububu:

    cha cha, mažiau lakit bl…

  2. briedis:

    Maziau keikis.geriau alaus isgerk.

  3. Laura:

    Taip,brangesnis alus yra beda. Ypac megstantiems isgerti

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>