Buvęs darbuotojas paauklėjo RIMI prekybos centrą

„Teko lankytis naujausioje Rimi parduotuvėje Kareivių g., Vilniuje. Jau kelintą savaitę tęsiasi Rimi gimtadienis ir skelbiama daug įvairių akcijų. Vakar prasidėjo naujos savaitinės akcijos, todėl užsukau į Rimi apsipirkti. Pirkau varškės sūrelius Magija, kaip ir parašyta leidinyje su -30% nuolaida šiems varskės sūreliams, tačiau nebuvo išskirta kuriems.

Nusipirkau pakuotę šių sūrelių, tačiau nuolaidos kasoje negavau. Paprašiau informacijos kasoje dirbusios darbuotojos Gražinos suteikti man 30% nuolaidą, kaip parašyta ledinyje ir lentynoje prie prekių, tačiau gavau atsakymą: „Pasižiūrėk leidinyje kas nupiešta, o be to pakuotei nuolaida netaikoma“.

Darbuotoja nusivedė mane iki lentynos ir parodė kur pakabinta nuolaida. Nuolaida -30% buvo pakabinta tik prie vienos prekės, tai neva turėjau suprasti, kad tik tam vienam sūreliui taikoma 30% nuolaida? Beje leidinyje yra ir daugiau tokių pavyzdžių: vyksta akcija vieno pavadinimo šampūnams ir kondicionieriams, tai reikia suprasti, kad tik tiems, kurie pavaizduoti leidinyje?

Bandžiau paaiškinti, kad padaryta klaida ir man turi grąžinti pinigus, tačiau darbuotoja Gražina man griežtu tonu pareiškė, kad aš ją įžeidžiau, todėl turiu jai kompensuoti moralinę žalą ir atsiprašyti. Ponia Gražina jau visiškai supyko ir demonstratyviai pradėjo „išsikalinėti“, pareiškė, kad aš nežinau įstatymų, todėl pradėjo mane pažindinti su LR įstatymais, kad maisto produktai negali būti grąžinami ir pan.

Pamatęs šį spektaklį, pasakiau: „Gražina, aš Jus nufilmuosiu ir nusiųsiu Jūsų valdžiai pasižiūrėti, taip pat įkelsiu į savo socialinį tinklapį, kad pažiūrėtume, kaip Rimi darbuotoja „maloniai bendrauja“ su klientais. Tada minėta darbuotoja pasiūlė iškviesti policiją, nes aš pažeidžiu jos teises ir nežinau savųjų teisių. Sutikau, kad iškviestų policiją. Gražina išėjo, kaip supratau kviesti policijos. Pralaukus 25 minutes, nei ponia Gražina, nei policija nepasirodė, todėl nusprendžiau nebelaukti ir išėjau iš parduotuvės.

Tokios nepagarbos ir darbuotojų „isšikalinejimo“ dar nebuvau matęs. Tačiau labai patiko apsaugos darbuotojo, galbūt, palaikymas, galbūt atvirumas ir nuoširdumas, o galbūt noras paguosti… Sakau, ar čia taip dažnai būna, apsaugos darbuotojas sako „čia visada taip būna“, tikrai pralinksmino šis atsakymas…

Rimi kolektyvui norėčiau patarti keisti savo šūkį „Rimi – tai, ko nori tu“, jei neduoda to ką žada, tai tikrai neduos to ko nori. Patarimas Rimi komandai ateičiai: jei jau įvyko tokia klaida, reikėtų pasekti kitų tinklų pavyzdžiu ir prie prekės tiesiog pakabinti patikslinimą su atsiprašymu, kad įvyko klaida ir nuolaida šiai prekei netaikoma (vakar pirkimo metu nebuvo tokio užraso).

Taip pat tikiuosi, kad ši klaida bus ištaisyta, nes akcija tęsis iki pirmadienio (2013.06.17 d.)“, – nevartok.lt atsiųstame laiške pasakojo Žilvinas.

Nevartok.lt žiniomis, Žilvinas anksčiau yra dirbęs Rimi prekybos tinkle.

„Labai apgailestaujame, šiuo atveju įvyko techninė klaida ir tų sūrelių rinkinys duomenų bazėje nebuvo įtrauktas į akcijinius. Jau vakar, kai tik gavome informaciją, klaidą ištaisėme. Kviečiame pirkėją kreiptis į parduotuvę, kur pirko sūrelius, norėtume kompensuoti jam už nepatogumus. Leidinyje informacija buvo nurodyta teisingai, rinkiniams identiškų produktų taikome tokias pačias nuolaidas kaip ir atskiriems produktas. Šiuo atveju pasitaikė klaida sistemoje, kurią ištaisėme“, – nevartok.lt sakė Rimi atstovė ryšiams su visuomene Raminta Stanaitytė-Česnulienė.

Dėkojame Žilvinui už informaciją ir nuotraukas.

Kategorija: Maisto produktai | Žymės: , , ,

Komentarai (7)

  1. Ieva:

    Eilinė prekybos centrų dainelė: „PASITAIKĖ KLAIDA SISTEMOJE“. Užkniso tie žmonių mulkintojai!

  2. Marius:

    Tas pats ir man buvo RIMI parduotuvėje, tik su kitos rūšies preke. Trumpai: individualių pasiūlymų terminale buvo nurodyta, kad galiu įsigyti duonos traškučių Buon Chance už specialią kainą ir pavaizduotos visos trys tų traškučių rūšys, tačiau kasoje nuolaidos nepritaikė, pardavėja paaiškino, kad aš blogai viską supratau ir kad nuolaida taikoma tik vienai rūšiai iš trijų (nors pavaizduotos visos trys). Vėliau rašiau nusiskundimą/paklausimą jų puslapyje nurodytu bendru kontaktu, bet taip niekas ir nesiteikė atsakyti… GĖDA RIMI UŽ TOKIUS DALYKUS!!! BŪKIT ATIDŪS, PIRKĖJAI!

  3. so what?:

    bet kaip zmones sureiksmina tas nesamones, baisu ir juokinga tuo paciu :)) As eidama i prekybcentri neknisineju akciju atrakciju, perku tai, ko man reikia, o jei kada paimu kokia akcijine preke ir matau, kad kasoje imusta suma be nuolaidos, tiesiog paprasau, kad minusuotu. Ir jokiu problemu. Nereikia po to vejotis visokiu zosiu ir irodinet savo didziuju tiesu, bet kai kurie is prigimties koviniai, t.y. linke i konfliktus visur ir visada, viskas jiems negerai, pilni kazkokiu tai TEISIU ir nuolat reikalaujantys kompensaciju uz tu mistiniu TEISIU pazeidimus, lyg tai butu pasaulio bambos :DDD

  4. nu as:

    bet rimtai neturit ka veikti… konkretus

  5. cha cha:

    a būna taip, kad kaip tik ateina ir nori pirkti būtent tai kas pavaizduota reklaminiame leidinyje, o ne kažką panašaus.

  6. AS:

    Nu man asmeniskai net nekiltu mintis kai akcijoi nurodyta sureliai, pirkti ju pakuote…man tai savaime suprantama kaip du skirtingi produktai..cia tas pats kaip fasuoti zefyrai akcijoi bet as nuejus prasau pasvert ir aiskinu kad privalo but akcijiniai nes juk cia zefyrai 😀

  7. KVAILIAI.:

    …JUK ČIA SKANDINAVIŠKOS PREKYBOS TAISYKLĖS, TAD JEI NEPATINKA NEIKITE TEN. TŲ PR. CENTRŲ VISUR PILNA APLINK, O ČIA APGAVO IR VIS VIEN LENDATE Į TUOS PAČIUS SPĄSTUS…

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>