A.Matulas: alus „LENGVASIS“ – triukas, bet ne pats blogiausias

„Jau kurį laiką prekiaujama alumi „LENGVASIS“. Prisimenu, kai cigarečių draudėjai sukilo prieš rūkalus „light“, tokių cigarečių neliko. Man atrodo, kad pavadinimas „LENGVASIS“ skatina jį vartoti. Stiprumas, niekuo neišskirtinis – dažniausiai pasitaikantis – „5 proc. alkoholio tūrio. Ar neatsitiks taip, kad prievaizdai privers keisti pavadinimą – jeigu negalima tabako gamintojams, tai kodėl galima aludariams?“, – nevartok.lt klausė Juozas.

Juozo klausimą skiriame bene griežčiausiam rūkalų ir alkoholio vartojimo kritikui, Seimo nariui Antanui Matului.

„Vienintelio vertinimo būti negali. Tai rinkodaros triukas. Gal ta alų labiau gers intelegentai, jaunimas, moterys. Bambalių mėgėjai į tokį alų net nepažiūrės. Prisimenu vieną labai įdomų negerą atvejį. Aludariai gamino ir pardavinėjo bambalius ant kurių buvo pavadinimas – „8“. Alaus stiprumas buvo silpnesnis, šiek tiek daugiau nei 7 proc.alkoholio tūrio. Kaimo pardavėjos pasakojo, kad žmonės to alaus išgerdavo labai daug, vien pasižiūrėję į pavadinimą „8“. Čia irgi buvo rinkodaros triukas. Kas nori prisigerti, tas visada ieškos stipraus alus.

Lietuvos gyventojai išgeria 60 proc. stipriųjų ir 40 proc. silpnųjų gėrimų. O užsienyje  – viskas atvirkščiai. Apie jokius draudimus nėra ir kalbos, tačiau pažymiu, kad tai gamintojų rinkodaros triukas, masalas“, – nevartok.lt sakė Narkomanijos ir alkoholizmo prevencijos komisijos narys Antanas Matulas.

Dėkojame Juozui už klausimą ir nuotraukas.

Kategorija: Maisto produktai | Žymės: , ,

Komentarai (3)

  1. na:

    as pirkdamas alu ‘lengva’ laikau kaip lengvo skonio.. t.y. skonis buna tokio alaus svelnus, silpnesnis nei iprasto.

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>